Miejsce pracy: Łódź
Jeśli stawiasz na różnorodną pracę, jesteś zaangażowany w wykonywanie powierzonych obowiązków to idealne stanowisko dla Ciebie, nie zwlekaj aplikuj już dziś.
Opis stanowiska:
- nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
- tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Nasze oczekiwania:
- umiejętność motywowania pracowników,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,
- praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmowy telefonicznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych,
- umiejętność argumentacji.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (2300-2700 zł w czasie okresu próbnego),
- system premiowy zbudowany na przejrzystych zasadach,
- kartę OK System,
- pracę w zespole młodych ludzi i przyjaznej atmosferze,
- merytoryczne szkolenia, za które otrzymasz wynagrodzenie,
- współpracę z kreatywnym zespołem,
- stałe wsparcie opiekuna projektu,
- możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego.
Dołącz do nas! Czekamy na Ciebie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w poniższym formularzu zgłoszeniowym.
Aplikując na stanowisko Koordynator działu obsługi klienta wyraża Pan/Pani dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV przez Music & More sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 19a/8, 93-578 Łódź, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyraża Pan/Pani także zgodę na udostępnianie swoich danych osobowych innym podmiotom z Music & More sp. z o.o. do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do danych i ich poprawiania.